Wednesday, November 24, 2010

Malam ini...

huh..layan siot rehat sebentar dengan KIT KAT,.,hahaha..ter-iklan lak....hahaha..
maksud aku ialah layan siot tertidur sebentar time hujan lebat tadi..bangun2 je terus telan dinner pastu solat isyak then now aku semak aku punya blog ni la..
mula tu seram gak hujan lebat sangat..ye la kan ke baru je banjir kat perlis..huhu
tapi kan..hujan itu memang rahmat dari Allah S.W.T..aku syukur sangat dapat gak rasa hujan..nyaman,segar..and still leh tidur ngan nyenyak dikala hujan turun..hihi..sejuk and layan beb ^__^
aku pun still tak tau apa aku nak post dalam ni..nak hias2 lagi la rasa cam lazy2 gituu..hohoho..tengok la besok2 kalau mood udah mari aku bikin la lawa2..haha.
japgi aku nak gi on9 FB,TAGGED,MYSPACE,FRIENSTER..nanti kalau idea udah mari aku akan bikin sesuatu kat blog ni..haha..now still blur lagik..tak tau apa nak bikin..hahak..tapi aku dah mula suka laman ini..haha..rumah baru ni..ohohoho ^__^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...