Friday, December 10, 2010

kaspersky antivirus 2011 pilihanku.. ^__^

KASPERSKY ANTIVIRUS 2011..

hai semua...ni aku baru beli je KASPERSKY ANTIVIRUS 2011 NI dan aku nak promotekan kat korang ni. KASPERSKY merupakan produk antivirus terkenal dan tersenarai dalam top 10 ranking setiap tahun...aku senang hati nak pakai produk KASPERSKY ni..nak tau kenapa??..meh kita sama - sama tengok khasiatnya untuk laptop,pc dan net book kita...




2011 merupakan tahun kedua aku pakai KASPERSKY ANTI VIRUS..aku dah pakai KASPERSKY ANTI VIRUS 2010 sebelum ni..tu la pasal untuk 2011 pun aku still maintain ngan brand ini gak..haha..sebab aku puas hati pakai...
baru - baru ni aku telah membeli KASPERSKY ANTI VIRUS 2011 dengan harga RM105 untuk 3 user(untuk 3 pc/laptop/net book),aku kongsi dengan dua orang sahabat aku yang salah sorang daripada mereka adalah admin blog ZERO GRAVITY GARDENZ.

firstly memang mudah siot nak install dia..(masa install tu kena la on9 internet sama) just masukkan cd dia..pastu korang install cam biasa..agak laju gak prosesnya..

pastu dia ada mintak suruh masukkan key product dia..

maka korang yg beli ori ni masukkan la key dia yg ada diberi dalam kotak dia tu..then ikut step dia..mudah ja..dah siap run la cam biasa..pastu kasi update sama dia.. ^__^

pada aku KASPERSKY ANTIVIRUS 2011 ni lebih kuat dari version lama dia pasal dah diimprovekan lebih kuat untuk menepis serangan virus durjana lagi degil dari melepak kat pc/laptop/net book kita..haha....
selain itu, KASPERSKY ANTIVIRUS 2011 juga memang mesra pengguna sebab design dan setting - setting dia semua mudah..easy deskstop gadget la..budak sekolah rendah pun leh faham camna nak guna..inikan pula kita orang dewasa ni lagi syok la pakai...haha ^__^
NI LA RUPA BENTUK DESIGN KASPERSKY ANTIVIRUS 2011 SETELAH KITA INSTALL..
nampak tak lampu bulat kaler hijau tu?? kalau dia still up to date data dia maka dia akan jadi kaler hijau la and tulis "Your computer is protected". and kalau lampu dia bertukar jadi merah tu maka cepat - cepat la korang online kat internet pastu kasi update sama data - data dia..haha..very easy maa..just set ja menatang ni jadi update automatik..maka setiap kali korang online maka dia akan update sendiri la tak yah susah - susah tekan sana..tekan sini..ahahaha ^__^


memang la BIT DEFENDER lagi kuat dari anti virus ni..tapi BIT DEFENDER tu terlalu sensitif sangat semua file yang dia syak semua dia quarantine dan dia punya setting sangat susah dan pada aku tak mesra pengguna sket kalau pengguna ni tak expert sangat bab - bab antivirus atau software - software ni..so better pakai KASPERSKY je..hahaha

pastu kalau korang ada duit lebih sket upgrade la KASPERSKY ANTIVIRUS 2011 ni kepada KASPERSKY INTERNET SECURITY 2011...

untuk keterangan dan download trial version untuk sebulan semua produk KASPERSKY..boleh la check out kat official web dia.. http://www.kaspersky.com  ^__^

DUTA PRODUK KASPERSKY
JACKIE CHAN DAN
PENGASAS KASPERSKY LAB
EUGENE KASPERSKY


AKHIR KATA
MENCEGAH TU LEBIH BAIK DARI MEM-FORMAT...HAHAHA
MAKA DAPATKANLAH SATU PERISIAN ANTI VIRUS UNTUK PC/LAP TOP/NET BOOK KORANG..AKU HANYA CADANGKAN KASPERSKY LAB PUNYA PRODUK..MUNGKIN KORANG ADA YANG MINAT BIT DEFENDER, NORTON, AVG, AVIRA, TREND MICRO ATAU LAIN - LAIN TERSERAH LA..JANJI ANTI VIRUS DAN SELAMAT PC/LAP TOP/NET BOOK KITA...
(noktah/titik/tamat/the end of this post ^__^ )

2 comments:

Seizer said...

kuit... aku pakai trial version nye je..

manager projektor merah said...

beli la yg full punya..hahaa..aku pakai ok je bro dua tahun da pakai..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...