Saturday, April 16, 2011

PENGUMUMAN!!



sori semua..lambat siot update blog aku ni..dah berhabuk siot!! haha nanti ada masa free aku update blog aku ni k..tunggu..haha...ok terima kasih kawan2 semua yang sudi singgah blog aku yg usang lagi buruk ni..hahaha ..see u guys later..
DAN PENGUMUMAN PENTING..kini blog aku telah berubah nama sekali lagi. blog ini tidak lagi dikenali sebagai the firdarkoz blogsite...kali ini blog ini secara rasminya akan menggunakan nama (PROJEKTOR MERAH )..so harap semua maklum ya..tunggukan update aku selepas ini ya semua..thank you ^__^
titik/noktah/end of this post ^__^

2 comments:

Aida Azryn said...

owh.. tukar nama pulak dah?XD

manager projektor merah said...

hahaha besa la kita follow hasrat kerajaan kita yakni penjenamaan semula mengikut arus masa..wakakak :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...