Friday, March 4, 2011

FILEM PILIHAN (ALIEN VS NINJA) ^__^

hai semua hahaha..sangat pantas aku post entri kali ini..aku nak kongsi lagi satu filem kegemaran aku ngan korang semua..ini filem jepun...bukan filem tangkap leleh jiwang - jiwang tapi ini filem aksi + horror + bukan untuk tontonan umum..18 tahun ke bawah tak boleh baca entri ni atau cuba download ya..aksi ganas..hahaha :p
filem aku pilih kali ini bertajuk "ALIEN VS NINJA"

ok aku cerita sikit sinopsis cerita ini untuk korang semua. okay filem ni berlatar masa zaman ninja di Jepun, di mana sekumpulan askar Ninja besar yang dijoin oleh Yamata(hero cerita ni) disebut Iga Ninja. Suatu hari Yamata dan geng - geng ninjanya ternampak satu cahaya bebola api di langit(tapi bukan hantu balan2 atau tanglung la..haha) dan bola api raksasa tu terus landing  ke dalam hutan jauh. ninja2 ni pun bergegas ke dalam hutan yang dalam  usaha untuk mengenalpasti bola api misteri tu. Di sana, bukannya mereka jumpa musuh dari group ninja lain, tapi mereka terkejut kerana musuh yang mereka  hadapi tu adalah musuh yang tidak pernah dilihat-sebelum ni, mereka telah berdepan dengan makhluk yang bercakar dan bertaring, dan MENATANG tu adalah ALIEN!
ni ada sedikit preview babak2 dalam filem ni ^__^


haha yang aku tertarik dalam filem ni ialah watak RIN yakni awek ninja yg memang kiut dan kuat..ala2 sakura citer naruto tapi lebih seksi dan cun..haha..



pastu aku suka aksi2 filem ni..korang sure terkejut tengok skill2 alien ni..dah macam john woo dah..hahaha..and skill2 lawan ninja dalam filem ni memang terbaik la..ganas gak cerita ni alien ni suka membunuh dah macam predator dah aku tengok..haha aku tak mau sembang panjang maka korang cuba la tonton dan nilai sendiri..ok seperti sebelum ni aku sertakan download link kat bawah ni untuk korang semua ^__^

MEGAUPLOAD LINK:




MEDIAFIRE LINK:




AKHIR KATA
SELAMAT MEN-DOWNLOAD DAN MENONTON KEPADA KORANG SEMUA, ENJOY YA..
(noktah/titik/tamat/the end of this post ^__^ )











No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...