Friday, March 4, 2011

FILEM PILIHAN (LIFE AS WE KNOW IT) ^__^

HAI SEMUA MENERUSI FILEM PILIHAN NI AKU NAK KONGSI FILEM KEGEMARAN AKU NGAN KORANG SEMUA..
UNTUK ENTRI PERTAMA NI AKU NAK KONGSI NGAN KORANG  FILEM "LIFE AS WE KNOW IT" LAKONAN AKTRESS FEVERET AKU KATHERINE HEIGHL.. ^__^


watak utama filem ni ialah Holly Brenson(lakonan katherine heighl) dan Eric Messer(lakonan josh duhamel).


filem komedi ni mengisahkan macam mana dua orang yang tak sebulu cuba nak membesarkan seorang baby girl yg comel bernama sophie yang merupakan anak kepada sepasang sahabat mereka yang dah meninggal dunia..

sebelum meninggal dunia peter dan allison yg merupakan sahabat mereka dan ibu bapa kepada sophie telah mengamanahkan sophie untuk dibesarkan oleh holly dan messer..dan bermula dari situ berlaku la macam2 kisah kelakar dalam proses mereka nak menjalankan tanggungjawab dan amanah yang sahabat mereka serahkan kepada mereka..haha..aku jamin korang akan tergelak and ada mesej pengajaran yang baik melalui filem ini..maka aku sertakan download link untuk korang semua kat bawah ni..


MEGAUPLOAD LINK:

MEDIAFIRE LINK:




PASSWORD UNTUK MEDIAFIRE LINK:
mediafirebd.com


AKHIR KATA
SELAMAT MEN-DOWNLOAD DAN MENONTON YA HOPE KORANG ENJOY YA..
(noktah/titik/tamat/the end of this post ^__^ )


3 comments:

picairin said...

nak2... tolong download..hahahah99

manager projektor merah said...

ahahaha...klik la kat link2 tu semua..leh download video dan sound amat berkualiti tinggi bukan kualiti pasar malam.dijamin oleh mr.dark oz,,haha

manager projektor merah said...

atau anda ingin terus copy dari mr.dark oz??hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...